دانلود رایگان مقالات ، مجلات، کتاب‌های مرجع از سایت‌های معتبر

دانلود رایگان مقالات

دانلود رایگان مقالات، مجلات ، کتاب‌های مرجع از سایت‌های معتبر توسط سایت libgen.org

Science Direct, ISI, Elsevier, Springer, IETdl, ACM, SIAM, IJE, IEEE


احتمالا شما هم من باب دانلود رایگان مقالات ، مجلات علمی، کتاب‌های انگلیسی مرجع در بیرون از فضای دانشگاه به مشکل برخورده اید. در این پست میخواهیم راه حلی آسان, برای دانلود رایگان آن‌ها به شما آموزش دهیم. این روش بسیار ساده و سریع است و پس از یک‌بار استفاده آن را به خاطر خواهید سپرد.
برای دانلود مقالات عموما به‌ صورت مستقیم به سایت‌های معتبر ارائه دهنده مقالات و ژورنال ها مراجعه کرده یا از طریق جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل به این سایت‌ها مراجعه می‌کنیم.
متأسفانه دانلود مقالات، مجلات و کتب از این سایت‌ها به صورت رایگان امکان‌پذیر نیست و نیاز به یک اکانت رجیستر و پرداخت شده دارند.
هرچند برخی دانشگاه‌های کشور اقدام به خرید اکسس پوینت از این سایت‌ها نموده تا دانش پژوهان به صورت رایگان بتوانند به تمام منابع علمی آن‌ها دسترسی داشته باشند، اما این ها مبتنی بر آی پی بوده و در بیرون فضای دانشگاه دچار مشکل می‌شوید.
حتی گاهی در خانه یا محل کار نیاز پیدا می‌کنید مقاله یا مجله‌ای را دانلود نموده و مطالعه کنید، اما در بسیاری موارد با سدهای پرداخت کردیت کارت روبرو شده و کلافه می‌شوید.
در زیر روند حل این مشکل را به شما آموزش می‌دهیم:
Step 0 – مثلا می‌خواهیم مقاله با موضوع Space Time Block code را دانلود کرده و یا از پیش نام دقیق مقاله را می‌دانیم. فرض کنید به سایت ieee رجوع کردیم. اما در این سایت نمی‌توانیم مقاله را رایگان دانلود نماییم.
مطابق با مراحل زیر پیش می‌رویم.
دانلود مقاله رایگان
Step 1 – مطابق شکل بالا عنوان مقاله مورد نظر را کپی کرده یا در صورتی که عنوان دقیق یا تقریبی مقاله یا کتاب یا حتی نویسنده آن را می‌دانید می‌توانید مستقیماً به Step 2 بروید.
به آدرس http://libgen.org (پایین همین صفحه آدرس جدید سایت را قرار داده ایم) مراجعه کنید.
Step 2 – بعد از مراجعه به سایت مذکور وارد صفحه ای به شکل زیر می‌شوید.
دانلود مقاله رایگان
مواردی که در تصویر بالا شماره گذاری شده اند به این صورت است: در قسمت 2 می‌توانید نام مقاله را وارد نمایید.  در صورت نیاز به دانلود کتاب, عنوان آن را در قسمت 1 و در صورت نیاز به دانلود مجله داشتید عنوان آن را در قسمت 3 وارد نمایید.
همچنین در قسمت 4 می‌توانید جستجوی خود را برحسب پارامترها و فیلترهای مختلفی مانند نویسنده، مجله، ناشر، سال چاپ و …. تنظیم نمایید.
قسمت 5 برای سایر نیازها نظیر مجله‌های کمیک یا کتاب‌های علمی تخیلی می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.
Step 3 – واردکردن اطلاعات دقیق یا حدودی که از مقاله، مجله با کتابی که می‌خواهیم آن را دانلود کنیم در قسمت مربوط به خودش وارد می‌ کنیم.
در اینجا همان‌طور که از اول ملاحظه نمودید برای مثال مقاله‌ای برای دانلود مدنظر قراردادیم که عنوان دقیق آن را مطابق تصویر زیر کپی نموده‌ایم.
دانلود رایگان مقالات
Step 4 – پس از واردکردن عنوان یا هر نوع اطلاعاتی از مقاله، کتاب یا مجله در قسمت مربوط به خود و کلیک نمودن بر روی دکمه جستجو, نتایج جستجو در این مرحله نشان داده می‌شود
برحسب اطلاعاتی که وارد نمودید ممکن است چندین مقاله پیدا شود, که شما می‌توانید نتایج جستجو را توسط قسمت‌هایی که در کادر شماره 1 ملاحظه می‌کنید فیلتر نمایید…
همان‌طور که می‌بینید مقاله مورد نظر ما به عنوان یافته اول نمایش داده شده که لینک دانلود آن در کادر آبی سمت چپ قرار دارد.
دانلود رایگان مقالات
Step 5 – نتیجه: پس از کلیک نمودن روی لینک مربوطه مقاله دانلود می‌شود. دانلود از این سایت قابلیت این را دارد که بعدا دانلود را کامل کنید و با قطع شدن اینترنت لینک دانلود خراب نمی شود, فقط همزمان نمی‌توانید بیش از 1 دانلود داشته باشید.
دانلود رایگان مقاله ها

مدتی هست که سایت libgen.org باز نمی شود و با تحقیق, متوجه شدیم آدرس این سایت تغییر کرده است. برای دانلود مقاله به صورت رایگان روی لینک http://gen.lib.rus.ec کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *