انجام پروژه EMTP با گروه تخصصی متلبی

انجام پروژه EMTP, به همراه خودآموز از فعالیتهای سایت متلبی است.

انجام پروژه EMTP با قیمت مناسب در تمامی رشته های تخصصی انجام می شود.
اگر برای پروژه صنعتی خود نیاز به شبیه سازی با EMTP و انجام پروژه با EMTP دارید.
سایت متلبی گزینه مناسبی برای انجام پروژه EMTP شماست.
تیم تخصصی متلبی انجام پروژه EMTP را با آموزش به دو صورت آموزش در قالب ورد و آموزش در قالب ویدیو به شما ارائه می کند.
سایت متلبی حامی مشتریان عزیز خود است و بر همین اساس حق الزحمه استادکار را بعد از دو روز و اگر پروژه EMTP انجام شده مورد تایید قرار گرفت به آن استادکار پرداخت می کند.
همچنین جهت انجام پروژه EMTP شما درگاه آنلاین پرداخت را جهت راحتی و سهولت روند کار راه اندازی کرده است.
با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کافی حقوق مشتری را در انجام پروژه های EMTP بخوبی حفظ کرده ایم و تمامی قرارداد مابین را از طریق مکاتبه ایمیلی انجام میدهیم تا روند انجام پروژه EMTP بخوبی قابل پیگیری حقوقی باشد.
استادکار های سایت متلبی از فیلترهای سختی جهت همکاری با سایت گذر کرده اند و این اطمینان را به شما می دهیم که برجسته ترین و فرهیخته ترین افراد را در تیم تخصصی متلبی جای داده ایم.

دعوت به همکاری

سایت متلبی سفارشات زیادی دریافت می کند

اگر در شبیه سازی با EMTP-VR تبحّر دارید منتظر شما هستیم

12635

پروژه های انجام شده

14+

سال ارائه خدمت

2156

استادکارهای آنلاین

7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت

قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

تضیمن کیفیت پروژه های EMTP

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.

نرم افزار EMTP-RV با نام قبلی EMTPWorks یکی از نرم افزارهای بسیار کارآمد برای آنالیز پیشرفته و شبیه سازی حالت گذرا سیستم قدرت می‌باشد.

نسخه جدید و متحول شده نرم افزار EMTP تحت عنوان EMTP-RV است که جنبه های گرافیکی و سرعت اجرای برنامه به هیچ وجه با نسخه های قبلی قابل مقایسه نیست و همانطور که از نام انتخاب شده برای این نسخه انتظار می رود این نسخه نرم افزار بصورت کامل طراحی مجدد شده است بطوریکه بیش از ۵۰۰۰ اشکال نسخه های گذشته برطرف شده است.

نرم افزار EMTP-RV با دقت بسیار بالا قادر به شبیه سازی حالات گذرا می باشد.

نرم افزارemtprv ، به طور کامل EMTP ،(Electromagnetic Transients Program) یک نرم‌افزار حرفه‌ای به منظور مدل‌­کردن تجهیزات

و شبیه‌سازی حالات گذرا در شبکه‌های قدرت می‌باشد. نام کامل این نرم‌افزار EMTP/EMTPWorks می­باشد که

EMTPWorks واسط گرافیکی کاربر (GUI) در برنامه و EMTPموتور محاسباتی و شبیه‌ساز آن است.

نرم افزارemtprv آخرین نسخه از این مجموعه کامل می­باشد. RV، نشان‌دهنده نسخه بازسازی شده است.

مجموعه EMTP-RV در سال ۲۰۰۳ کامل شده و جایگزین نسخه سابق یعنی EMTP گردید.

EMTP-RV یک واسط گرافیکی کاربرپسند قدرتمند به نام EMTPWorks دارد که برای ایجاد و ذخیره مدارهای کوچک و خیلی بزرگ طراحی شده است.

ساختار EMTPRV

EMTPWorks یک معماری- باز دارد تا مجموعه مدل‌های تعریف شده توسط کاربر را به برنامه­ نویسی پیشرفته بر مبنای اسکریپت به بهترین شکل تبدیل کند.

نرم افزارemtprv از یک روش جدید براساس تحلیل اسپارس گره­ای بهبود یافته برای بدست آوردن معادلات شبکه استفاده می­کند.

در این نرم­افزار یک تحلیل­گر غیرخطی برمبنای ژاکوبین جدید، محدودیت­های توپولوژیکی را حذف نموده و قابلیت حل سیستم­های غیرخطی با ابعاد خیلی وسیع با حداقل تکرار را دارد.

نرم افزارemtprv علاوه بر یک کتابخانه بزرگ از ادوات مدارات الکتریکی/الکترونیکی و سیستم­ قدرت، توانایی حل سیستم­های کنترل توسط دیاگرام کنترلی را دارد.

این نرم ­افزار قابلیت ایجاد توابع کنترلی خاص را دارد.

EMTP-RV، علاوه بر حل در حوزه زمانی، یک حل کننده حالت دائم بر اساس مدل ماتریسی دارد که اصولاً در مقداردهی اتوماتیک متغیرهای حالت مورد استفاده قرار می­گیرد.

تمام مدل­ها مانند مدل­های پارامتری توزیع شده خطوط انتقال و ماشین­های الکتریکی می­توانند مقداردهی اولیه شوند.

ویژگی‌های EMTP-RV :

– مثال های بسیار متنوع و مختلف گنجانده شده در این نسخه، یکی دیگر از ویژگیهای برجسته آن است.
– خروجی های نرم افزار با برنامه SCOPE VIEW قابل مشاهده است.
– خروجی پلاتها به نرم افزار Autocad قابل Export شدن هستند.
– خروجی های برنامه با فرمتهای مختلف قابل Export شدن به محیط های مختلفی از جمله نرم افزار Matlab هستند که کارآیی این نسخه را نسبت به سایر نسخه ها بصورت چشمگیری افزایش می دهد.

و به راحتی میتوان شبیه سازیها را در محیطهای مختلف به هم مرتبط نمود.
– افزایش سرعت وبهبود رابط گرافیکی برنامه
– در این نسخه نرم افزار از رابط گرافیکی EMTP WORK استفاده می شود.

این رابط گرافیکی از مدار تک خطی یک NET LIST جهت اجرا در برنامه اصلی می سازد.

  1. برای سفارش انجام پروژه EMTP بر روی دکمه “سفارش انجام پروژه EMTP” که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. کارشناسان نرم افزار EMTP-rv سایت متلبی پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3. پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • قیمت انجام پروژه های EMTP بر اساس حجم کار و زمان درخواستی انجام پروژه و پس از بررسی تعیین می گردد. لذا قبل از بررسی به هیچ عنوان امکان اعلام تعرفه سفارش وجود ندارد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های EMTP با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری متلبی نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پس شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

متلبی به منزله پلی بین شما و مجری عمل نموده و مبلغ پرداختی شما را 48 ساعت پس از تحویل پروژه (یا آموزش) و درصورت نبود ایراد و رضایت شما بحساب مجری واریز خواهد نمود. لذا با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید.

  • سایت متلبی بعد از دریافت پیشنهادات از سوی استادکارها, مناسبترین قیمت و زمان را از بین پیشنهادات دریافت شده برای شما ارسال می کند.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ, به منزله عدم دریافت پیشنهاد از سوی استادکارها بوده است. میتوانید بعد از چند روز مجدد سفارش خود را ثبت کنید تا مجریانی که وقتشان خالی شده, سفارش شما را بررسی کنند.
EMTP

مرکز تخصصی انجام پروژه های EMTP در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه EMTP تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.
امروزه قبل از عملیاتی کردن طرح ها, آنها را با مدل کردن و شبیه سازی کردن در نرم افزار قدرتمند EMTP, کاملا بررسی و مورد آزمون و خطا قرار میدهند, از این رو ریسک عملیاتی کردن آنها بسیار پایین خواهد آمد.

سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.

  •   تضمین انجام پروژه EMTP به همراه آموزش آن
  •   کار بدون تعطیلی و 24 ساعته در سایت متلبی
  •   پرداخت حق الزحمه مجری بعد از 48 ساعت و یا با تایید مشتری
  •   اگر کوچکترین ایرادی در انجام درخواست شما از سوی اساتید متلبی باشد. هزینه ای به استادکار پرداخت نمی شود و به شما برگشت داده می شود
  •   انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  •   بهره مندی از تخفیف ویژه توسط کوپن های وفاداری متلبی
  •   تهیه آموزش به درخواست مشتری
  •   امکان تهیه آموزش به دو صورت ویدیو و ورد
  •   بهره گیری از مجریان حرفه ای هر رشته
  •   پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب با درگاه های مستقیم بانکی
  •   انجام پروژه EMTP در کوتاهترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  •   دریافت پروژه EMTP از طریق ایمیل
  •   قیمت مناسب
  •   کیفیت عالی انجام پروژه EMTP و فایل آموزشی
  •   دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق مشتری

با توجه به این که برای شروع آموزش EMTP نیاز به بررسی چندین پروژه آماده EMTP می باشد. تیم تخصصی متلبی در زمان های مختلف, اقدام به انتشار پست های آموزشی و کمک آموزشی به همراه پروژه آماده EMTP می کند. تا با در دسترس قرار گرفتن شبیه سازی آماده EMTP بتوانید به راحتی برنامه را تحلیل کنید.

سایت متلبی تمام محصولات خود را با دقت و بوسیله متخصصین حرفه ای در همان زمینه انجام می دهد. چون خدمات سایت متلبی دارای کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است, بعد از مدت بیش از 6ماه اقدام به فروش محصولات می کنیم. البته این اقدام کاملا با رضایت درخواست دهنده اولیه است. وجود بانک عظیمی از شبیه سازی مقالات با EMTP و داشتن فایل کمک آموزشی به همراه آنها برگ مثبتی جهت اطمینان از کیفیت بالا و ارائه خدمات ارزان قیمت از سوی سایت متلبی است.

سفارش دهندگانی که درخواست اختصاصی بودن سفارششان را بدهند بعد از انجام کار بطور کامل پروژه EMTP مربوطه از سیستم و ایمیل سایت متلبی حذف می شود. ما مقید به حقوق مادی و معنوی و البته اخلاق حرفه ای در کار خودمان هستیم.

جهت دانلود پروژه های EMTP بصورت آماده به وبلاگ متلبی و دسته آموزش آن سر بزنید. نمونه ای از پروژه های EMTP به همراه آموزش در سایت متلبی منتشر شده و به مرور نیز این کار را جهت ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی بهتر انجام خواهیم داد

قیمت انجام پروژه های EMTP بر اساس حجم، سختی کار و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد. سایت متلبی انجام پروژه های EMTP را به خواسته شما به همراه آموزش در قالب ویدیو یا قالب ورد انجام می دهد.

درخواست انجام پروزه EMTP برای تمامی نهادها و مصارف صنعتی و پژوهشی بلامانع است و انجام می شود

برای آموزش EMTP در مباحث مختلف EMTP نیازی به تاییدیه استاد نیست

ثبت سفارش انجام پروژه EMTP

لطفا از طریق دکمه روبرو پروژه EMTP خود را ثبت کنید.

فروشگاه متلبی

متلب

سالیدورک

گمز

آباکوس

EMTP