انجام پروژه SolidWorks با گروه تخصصی متلبی

دعوت به همکاری

سایت متلبی سفارشات زیادی دریافت می کند

اگر در شبیه سازی با سالیدورک تبحّر دارید منتظر شما هستیم

انجام پروژه سالیدورک, به همراه خودآموز از فعالیتهای سایت متلبی است.

انجام پروژه سالیدورک با قیمت مناسب در تمامی رشته های تخصصی انجام می شود.
اگر برای پروژه صنعتی خود نیاز به شبیه سازی با سالیدورک و انجام پروژه با Solidworks دارید.
سایت متلبی گزینه مناسبی برای انجام پروژه سالیدورک شماست.
تیم تخصصی متلبی انجام پروژه سالیدورک را با آموزش به دو صورت آموزش در قالب ورد و آموزش در قالب ویدیو به شما ارائه می کند.
سایت متلبی حامی مشتریان عزیز خود است و بر همین اساس حق الزحمه استادکار را بعد از دو روز و اگر پروژه سالیدورک انجام شده مورد تایید قرار گرفت به آن استادکار پرداخت می کند.
همچنین جهت انجام پروژه سالیدورک شما درگاه آنلاین پرداخت را جهت راحتی و سهولت روند کار راه اندازی کرده است.
با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کافی حقوق مشتری را در انجام پروژه های Solidworks بخوبی حفظ کرده ایم و تمامی قرارداد مابین را از طریق مکاتبه ایمیلی انجام میدهیم تا روند انجام پروژه سالیدورک بخوبی قابل پیگیری حقوقی باشد.
استادکار های سایت متلبی از فیلترهای سختی جهت همکاری با سایت گذر کرده اند و این اطمینان را به شما می دهیم که برجسته ترین و فرهیخته ترین افراد را در تیم تخصصی متلبی جای داده ایم.
12635

پروژه های انجام شده

14+

سال ارائه خدمت

2156

استادکارهای آنلاین

7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت

تضیمن کیفیت پروژه های سالیدورک

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.

قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

سالیدورک

طبق توضیحات سایت ویکی پدیا سالیدورکس (به انگلیسی: SolidWorks) یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ارائه و همچنان توسعه داده می‌شود.

در حال حاضر نرم‌افزار سالید ورکس توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده‌است.[۱]

این نرم‌افزار دارای سه محیط به نام‌های پارت (part) اسمبلی (assembly) و دراوینگ (drawing) می‌باشد.

محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آن‌ها نقشه مهندسی (معمولاً برای نسخه چاپی) تهیه می‌شود.

نرم‌افزار سالیدورکس به صورت مستقیم با اینونتور، مکانیکال دسکتاپ و سالید اج رقابت می‌کند.

این نرم‌افزار دارای قابیلت نصب نرم‌افزار CAM است که توسط شرکت سازنده تحت عنوان CAM WORKS به عنوان نرم‌افزار کمکی نصب می‌شود.

SolidWorks

کارایی نرم افزار سالیدورک

نرم افزار سالیدورک برای رشته های درسی زیر بسیار مفید و کاربردی و یادگیری آن کاملا ضروری است:

  • رشته مهندسی مکانیک گرایش جامدات
  • مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید
  • شرکت هایی که در حوزه تولید قطعات خودرو فعال هستند
  • کسانی که علاقه مند به طراحی سه بعدی مکانیکی می باشند.
  • رشته مهندسی صنایع
  • رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک
  • نقشه کشی صنعتی

استفاده از نرم افزار سالیدورک در کارخانجات تولید قطعات خودرو و ماشین آلات و همچنین در خیلی از موارد توسط افرادی که کار نقشه کشی صنعتی و همچنین طراحی مدل های چند بعدی انجام می دهند، رواج دارد. به طور خلاصه می توان گفت در بازار ساخت و تولید استفاده از نرم افزار سالیدورک جایگاه ویژه ای در میان مهندسان دارد.

  1. برای سفارش انجام پروژه سالیدورک بر روی دکمه “سفارش انجام پروژه سالیدورک” که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. کارشناسان نرم افزار سالیدورک سایت متلبی پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3. پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • قیمت انجام پروژه های سالیدورک بر اساس حجم کار و زمان درخواستی انجام پروژه و پس از بررسی تعیین می گردد. لذا قبل از بررسی به هیچ عنوان امکان اعلام تعرفه سفارش وجود ندارد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های سالیدورک با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری متلبی نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پس شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

متلبی به منزله پلی بین شما و مجری عمل نموده و مبلغ پرداختی شما را 48 ساعت پس از تحویل پروژه (یا آموزش) و درصورت نبود ایراد و رضایت شما بحساب مجری واریز خواهد نمود. لذا با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید.

  • سایت متلبی بعد از دریافت پیشنهادات از سوی استادکارها, مناسبترین قیمت و زمان را از بین پیشنهادات دریافت شده برای شما ارسال می کند.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ, به منزله عدم دریافت پیشنهاد از سوی استادکارها بوده است. میتوانید بعد از چند روز مجدد سفارش خود را ثبت کنید تا مجریانی که وقتشان خالی شده, سفارش شما را بررسی کنند.
انجام پروژه متلب

مرکز تخصصی انجام پروژه های سالیدورک در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه سالیدورک تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.
امروزه قبل از عملیاتی کردن طرح ها, آنها را با مدل کردن و شبیه سازی کردن در نرم افزار قدرتمند SolidWorks, کاملا بررسی و مورد آزمون و خطا قرار میدهند, از این رو ریسک عملیاتی کردن آنها بسیار پایین خواهد آمد.

سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.

  •   متلبی دارای مجوز قانونی نماد اعتماد الکترونیک است.
  •   متلبی دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال است.
  •   تضمین انجام پروژه سالیدورک به همراه آموزش آن
  •   کار بدون تعطیلی و 24 ساعته در سایت متلبی
  •   پرداخت حق الزحمه مجری بعد از 48 ساعت و یا با تایید مشتری
  •   اگر کوچکترین ایرادی در انجام درخواست شما از سوی اساتید متلبی باشد. هزینه ای به استادکار پرداخت نمی شود و به شما برگشت داده می شود
  •   انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  •   بهره مندی از تخفیف ویژه توسط کوپن های وفاداری متلبی
  •   تهیه آموزش به درخواست مشتری
  •   امکان تهیه آموزش به دو صورت ویدیو و ورد
  •   بهره گیری از مجریان حرفه ای هر رشته
  •   پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب با درگاه های مستقیم بانکی
  •   انجام پروژه سالیدورک در کوتاهترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  •   دریافت پروژه سالیدورک از طریق ایمیل
  •   قیمت مناسب
  •   کیفیت عالی انجام پروژه سالیدورک و فایل آموزشی
  •   دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق مشتری

با توجه به این که برای شروع آموزش سالیدورک نیاز به بررسی چندین پروژه آماده سالیدورک می باشد. تیم تخصصی متلبی در زمان های مختلف, اقدام به انتشار پست های آموزشی و کمک آموزشی به همراه پروژه آماده سالیدورک می کند. تا با در دسترس قرار گرفتن شبیه سازی آماده سالیدورک بتوانید به راحتی برنامه را تحلیل کنید.

سایت متلبی تمام محصولات خود را با دقت و بوسیله متخصصین حرفه ای در همان زمینه انجام می دهد. چون خدمات سایت متلبی دارای کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است, بعد از مدت بیش از 6ماه اقدام به فروش محصولات می کنیم. البته این اقدام کاملا با رضایت درخواست دهنده اولیه است. وجود بانک عظیمی از شبیه سازی مقالات با سالیدورک و داشتن فایل کمک آموزشی به همراه آنها برگ مثبتی جهت اطمینان از کیفیت بالا و ارائه خدمات ارزان قیمت از سوی سایت متلبی است.

سفارش دهندگانی که درخواست اختصاصی بودن سفارششان را بدهند بعد از انجام کار بطور کامل پروژه سالیدورک مربوطه از سیستم و ایمیل سایت متلبی حذف می شود. ما مقید به حقوق مادی و معنوی و البته اخلاق حرفه ای در کار خودمان هستیم.

جهت دانلود پروژه های سالیدورک بصورت آماده به وبلاگ متلبی و دسته آموزش آن سر بزنید. نمونه ای از پروژه های سالیدورک به همراه آموزش در سایت متلبی منتشر شده و به مرور نیز این کار را جهت ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی بهتر انجام خواهیم داد

قیمت انجام پروژه های سالیدورک بر اساس حجم، سختی کار و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد. سایت متلبی انجام پروژه های سالیدورک را به خواسته شما به همراه آموزش در قالب ویدیو یا قالب ورد انجام می دهد.

درخواست انجام پروزه سالیدورک برای تمامی نهادها و مصارف صنعتی و پژوهشی بلامانع است و انجام می شود

برای آموزش سالیدورک در مباحث مختلف Solidworks نیازی به تاییدیه استاد نیست

ثبت سفارش انجام پروژه سالیدورک

لطفا از طریق دکمه روبرو پروژه سالیدورک خود را ثبت کنید.

فروشگاه متلبی