انجام پروژه مهندسی برق

انجام پروژه مهندسی برق با گروه تخصصی متلبی

دعوت به همکاری

سایت متلبی سفارشات زیادی دریافت می کند

اگر در انجام پروژه های مهندسی برق تبحّر دارید منتظر شما هستیم

انجام پروژه مهندسی برق , توسط اساتید و مجریان متعهد و مجرب سایت متلبی

انجام پروژه های مهندسی برق با قیمت مناسب و در کمترین زمان قابل انجام است.
اگر نیاز به شبیه سازی و انجام پروژه در حیطه مباحث مهندسی برق دارید, سایت متلبی مرجع اصلی ارائه خدمات مهندسی برق می باشد.

انجام پروژه های مهندسی برق با نرم افزاری های تخصصی مانند انجام پروژه متلب و انجام پروژه گمز و…

چرا سایت متلبی برای انجام پروژه های مهندسی برق مناسب است؟
تیم تخصصی متلبی انجام پروژه مهندسی برق را با آموزش به دو صورت آموزش در قالب ورد و آموزش در قالب ویدیو به شما ارائه می کند.
متلبی حامی مشتریان عزیز خود است و بر همین اساس حق الزحمه استادکار را بعد از دو روز و اگر پروژه انجام شده مورد تایید قرار گرفت به آن استادکار پرداخت می کند, این یعنی تضمین واقعی هزینه شما.
همچنین جهت انجام پروژه مهندسی برق شما درگاه آنلاین پرداخت را جهت راحتی و سهولت روند کار راه اندازی کرده است.
با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کافی حقوق شما را در انجام پروژه های مهندسی برق بخوبی حفظ کرده ایم و تمامی قرارداد مابین را از طریق مکاتبه ایمیلی انجام میدهیم تا روند انجام پروژه بخوبی قابل پیگیری حقوقی باشد.
استادکار های سایت متلبی از فیلترهای سختی جهت همکاری با سایت گذر کرده اند و این اطمینان را به شما می دهیم که برجسته ترین و فرهیخته ترین افراد را در تیم تخصصی متلبی جای داده ایم.

ما بر این باور هستیم که ارائه کیفیت و قیمت مناسب, کافی نیست, از این رو خدمات پشتیبانی عالی را جهت رفع ابهامات شما در نظر گرفته ایم.

112635

پروژه های انجام شده

11

سال ارائه خدمت

2156

استادکارهای آنلاین

7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت

تضیمن کیفیت پروژه های برق

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.

قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

امروزه با گسترش استفاده از انرژی الکتریکی, مهندسی برق را یکی از پرطرفدارترین رشته مهندسی تبدیل کرده است.

ما در اینجا قصد نداریم تاریخچه شناخت الکتریسیته را بیان کنیم.

در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق, 5 گرایش تحصیلی در ایران شکل گرفته است:

مهندسی برق قدرت

مهندسی برق کنترل

مهندسی برق مخابرات

مهندسی برق الکترونیک

و مهندسی پزشکی (که به بیوالکتریک هم معروف است)

حتما برای شما سوال شده که مثلا کارشناسی ارشد گرایش سیستم‌های دیجیتال پس چی شد! گرایش سیستم های دیجیتال زیر مجموعه ای از برق الکترونیک است. یا در بعضی از دانشگاه ها رشته های مهندسی برق شبکه های انتقال و توزیع یا تکنولوژی مهندسی برق را شنیده باشید, این ها زیر شاخه های مهندسی برق قدرت هستند که به صورت خاص به تولید و توزیع بهینه برق و مدیریت مصرف آن پرداخته میشود.

در قسمت پایانی این صفحه به دروس و مهارت های مهندسین و اساتید متلبی در زمینه انجام پروژه های مهندسی برق پرداخته ایم.

  1. برای سفارش انجام پروژه برق بر روی دکمه “سفارش انجام پروژه” که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. کارشناسان و اساتید مهندسی برق سایت متلبی پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3. پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • قیمت انجام پروژه های مهندسی برق بر اساس حجم کار و زمان درخواستی انجام پروژه و پس از بررسی تعیین می گردد. لذا قبل از بررسی به هیچ عنوان امکان اعلام تعرفه سفارش وجود ندارد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های برق با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری متلبی نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پس شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

متلبی به منزله پلی بین شما و مجری عمل نموده و مبلغ پرداختی شما را 48 ساعت پس از تحویل پروژه (یا آموزش) و درصورت نبود ایراد و رضایت شما بحساب مجری واریز خواهد نمود. لذا با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید.

  • سایت متلبی بعد از دریافت پیشنهادات از سوی استادکارها, مناسبترین قیمت و زمان را از بین پیشنهادات دریافت شده برای شما ارسال می کند.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ, به منزله عدم دریافت پیشنهاد از سوی استادکارها بوده است. میتوانید بعد از چند روز مجدد سفارش خود را ثبت کنید تا مجریانی که وقتشان خالی شده, سفارش شما را بررسی کنند.
انجام پروژه مهندسی برق

مرکز تخصصی انجام پروژه های مهندسی برق در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه های برق تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.

اگر نیاز به پژوهش و توسعه و تحقیق در زمینه پروژه برقی خود دارید, ما افراد فرهیخته و متعهدی را در مجموعه خود در دپارتمان برق سایت متلبی جای داده ایم.
امروزه قبل از عملیاتی کردن طرح ها, آنها را با مدل کردن و شبیه سازی کردن در نرم افزار های مهندسی از جمله انجام پروژه متلب و گمز و… , کاملا بررسی و مورد آزمون و خطا قرار میدهند, از این رو ریسک عملیاتی کردن آنها بسیار پایین خواهد آمد.

سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.

  •  دارای مجوز قانونی از مرکز رسانه های دیجیتال و صنعت معدن و تجارت کشور “اینماد”
  •  تضمین انجام پروژه مهندسی برق به همراه آموزش آن
  •   فعالیت و کار بدون تعطیلی و 24 ساعته در سایت متلبی
  •   پرداخت حق الزحمه مجری با تایید کارفرما و پس از صحت سنجی توسط کارفرما
  •   اگر کوچکترین ایرادی در انجام درخواست شما از سوی اساتید متلبی باشد. ملزم به اصلاح آن هستند و در غیر اینصورت هزینه ای به استادکار پرداخت نمی شود.
  •   سرعت قابل ملاحظه در ثبت و پیگیری انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  •   تخفیف های مناسبتی و دوره ای و پروموشن های سایت متلبی
  •   امکان تهیه آموزش برای تمامی سفارشات
  •   انعطاف پذیری در ارائه خدمات: از جمله تهیه آموزش به دو صورت ویدیو و ورد به خواسته کارفرما
  •   بهره گیری از اساتید حرفه ای هر رشته
  •   پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب با درگاه های مستقیم بانکی
  •   انجام پروژه مهندسی برق در کوتاهترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  •   دریافت پروژه مهندسی برق از طریق ایمیل
  •   قیمت مناسب
  •   کیفیت عالی انجام پروژه مهندسی برق و فایل آموزشی
  •   دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق مشتری

فروشگاه متلبی دارای پروژه های آماده مهندسی برق و مقالات شبیه سازی شده برق می باشد.

همچنین در وبلاگ متلبی نمونه پروژه های آماده برق را به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده ایم.

ما بر این اصل واقفیم که جهت یادگیری و آموزش انجام پروژه های متلب, بایستی به صورت عملی و عینی پروژه های مشابه را بررسی و تحلیل نماییم.

بسیاری از پروژه های مهندسی برق با هم همپوشانی دارند, مثلا پروژه ای که از اینورتر دو سطحی یا چند سطحی استفاده کرده است.

پروژه های آماده که مرتبط با پژوهش و برنامه نویسی ماست کمک شایانی به پیشرفت سریع و آسان آن می کند.

ما در سایت متلبی پروژه های آماده مهندسی برق را با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب عرضه نمودیم تا دسترسی عموم مهندسین و دانش پژوهان به این مهم با سهولت انجام شود.

سایت متلبی تمام محصولات خود را با دقت و بوسیله متخصصین حرفه ای در همان زمینه انجام می دهد. چون خدمات سایت متلبی دارای کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است, بعد از مدت بیش از 6ماه اقدام به فروش محصولات می کنیم. البته این اقدام کاملا با رضایت درخواست دهنده اولیه است. وجود بانک عظیمی از شبیه سازی مقالات برق و داشتن فایل کمک آموزشی به همراه آنها برگ مثبتی جهت اطمینان از کیفیت بالا و ارائه خدمات ارزان قیمت از سوی سایت متلبی است.

سفارش دهندگانی که درخواست اختصاصی بودن سفارششان را بدهند بعد از انجام کار بطور کامل پروژه مربوطه از سیستم و ایمیل سایت متلبی حذف می شود. ما مقید به حقوق مادی و معنوی و البته اخلاق حرفه ای در کار خودمان هستیم.

جهت دانلود پروژه های برق بصورت آماده به وبلاگ متلبی و دسته آموزش آن سر بزنید. نمونه ای از پروژه های برق به همراه آموزش در سایت متلبی منتشر شده و به مرور نیز این کار را جهت ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی بهتر انجام خواهیم داد.

قیمت انجام پروژه های مهندسی برق بر اساس حجم، سختی کار و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد. سایت متلبی انجام پروژه های برق را به خواسته شما به همراه آموزش در قالب ویدیو یا قالب ورد انجام می دهد.

درخواست انجام پروزه برق برای تمامی نهادها و مصارف صنعتی و پژوهشی بلامانع است و انجام می شود

برای آموزش در مباحث مختلف برق نیازی به تاییدیه استاد نیست

در علوم مهندسی همیشه بر این اصل تحقیق و پژوهش میشود که بتوان با کمترین هزینه, بهترین عملکرد را در مدیریت و طراحی و اجرا داشت. در مباحث مهندسی برق نیز همیشه بدنبال بهینه شدن و کنترل و مدیریت بهتر بوده است. در این گرایشات مختلف مهندسی برق را که جز یکی از اصلی ترین خدمات سایت متلبی هست را معرفی می نماییم:

انجام پروژه مهندسی برق قدرت

کارشناسان و اساتید سایت متلبی توانایی انجام انواع پروژه های برق قدرت, اعم از تحقیقاتی و شبیه سازی و طراحی و… را دارند.

از جمله مباحث مربوط به انتقال و توزیع, مباحث مربوط به شبکه و کابل های هوایی و زمینی, مهندسی فشار قوی و مباحث مربوط به مدیریت و توزیع بهینه در شبکه های برق را میتوان به متلبی سپرد.

مسائل مربوط به حفاظت سیستم ها و تجهیزات در برابر حوادث مختلف و هر گونه مسئله ای در زمینه ماشین های الکتریکی مانند موتورها, ژنراتورها و ترانس ها و سفارش پروژه در زمینه دروس زیر در حیطه کاری ماست:

طراحی و بهره‌برداری سیستم ها,ماشین‌های الکتریکی، بررسی سیستم‌های قدرت ، حفاظت سیستم، رله و حفاظت، اصول مهندسی عایق و فشار قوی، تولید و نیروگاه، طراحی و توسعه شبکه و مدیریت توزیع

شبیه سازی و انجام پروژه مهندسی برق قدرت با متلب و نرم افزارهای تخصصی را به متلبی بسپارید.

انجام پروژه مهندسی برق کنترل

متخصصین برق کنترل در مجموعه متلبی توانایی انجام سفارشات مختلف در گرایش مهندسی برق کنترل را دارند.

برق کنترل از آنجا دارای اهمیت است که همواره سعی بر کنترل متغیرهای اساسی سیستم بر پایه ملاک های مطلوب دارد, رشته کنترل سعی در بهینه شدن و استفاده از کنترل کننده های مختلف در طراحی سیستم ها دارد. یکی از خدمات قدیمی سایت متلبی نیز ارائه خدمات مهندسی برق کنترل به جامعه مهندسین و صنعت کشور بوده و هست.

اگر سفارشی در زمینه های کنترل خطی, کنترل غیرخطی, کنترل مقاوم, کنترل فازی و عصبی, کنترل تطبیقی و کنترل دیجیتال و مبانی تحقیق در عملیات و سیستم کنترل پیشرفته و… دارید, سایت متلبی بهترین گزینه برای کمک به شماست.

انجام پروژه های مهندسی برق الکترونیک

اگر نیاز به طراحی یا ساخت مدارات الکترونیکی و یا شبیه سازی نرم افزاری و هر نوع مشکلی در زمینه برق الکترونیک داشتید میتوانید از متخصصین برق الکترونیک سایت متلبی کمک بگیرید.

انجام سفارشات در زمینه هایی مثل: تکنیک پالس، الکترونیک، میکروپروسسور، معماری کامپیوتر، مدارهای مخابراتی، فیزیک مدرن و فیزیک الکترونیک و … را به اساتید و مجریان حرفه ای و متعهد ما بسپارید.

انجام پروژه های مهندسی برق مخابرات

مهندسی مخابرات در ایران دارای گرایش های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد هست مثل مخابرات میدان و یا مخابرات رمز و شبکه و….

در اینجا صرفا جهت اطلاع از اینکه سایت متلبی میتواند در تمامی مباحث زیر مشاور و همراه شما باشد, بطور مختصر اعلام می نماییم.

هر نوع سفارشی در مهندسی برق مخابرات مانند میدان و امواج، مایکروویو و آنتن، فیلتر و سنتز مدار, مخابرات دیجیتال و الکترومغناطیس پیشرفته، ریاضیات مهندسی پیشرفته، اجزاء نیمه هادی مایکروویو، طراحی مدارات فعال مایکروویو، فیبر نوری، تئوری پراکندگی امواج و روش‌های عددی در الکترومغناطیس و فرایند تصادفی، مخابرات پیشرفته، تئوری اطلاعات، تئوری کدینگ، تئوری تخمین و آشکارسازی، تئوری صف، اصول سیستم‌های رادار، مخابرات ماهواره‌ای، پردازش گفتار، پردازش تصویر و ویدئو، پردازش زمان – فرکانس، مخابرات نوری، فیبر نوری ، انتقال داده و شبکه‌های کامپیوتری، شبکه مخابرات داده, ریاضیات رمزنگاری، اصول رمزنگاری، رمزنگاری پیشرفته و… را به مجریان سایت متلبی بسپارید.

انجام پروژه های مهندسی مکاترونیک

همانطور که میدانیم مهندسی مکاترونیک تلفیق چهار رشتهٔ مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، مهندسی کنترل و مهندسی کامپیوتر است, که جدای از اینکه در مجموعه ما مهندسین مکاترونیک حضور دارند, متخصصین مربوط به هر 4 رشته یاد شده نیز فعالیتی مستمر و موثر در انجام سفارشات دارند.

اگر سفارشی در زمینه مهندسی مکاترونیک مثل مسائل رباتیک و… دارید, مجریان سایت متلبی توانایی انجام آن را دارند.

انجام پروژه های برق صنعتی, انجام پروژه برق عملی, انجام پروژه الکترونیک, خرید پروژه برق از فروشگاه متلبی و … بصورت کاملا تخصصی توسط مجریان متلبی قابل انجام است.

ثبت سفارش انجام پروژه مهندسی برق

لطفا از طریق دکمه روبرو پروژه مهندسی برق خود را ثبت کنید.

سوالات متداول در انجام پروژه مهندسی برق

  • آیا برای ثبت سفارش انجام پروژه های مهندسی برق نیاز به پرداخت هزینه هست؟

    خیر, در سایت متلبی هر گونه ثبت سفارشی کاملا رایگان هست. اعم از ثبت سفارش انجام پروژه با متلب یا انجام پروژه با هر نرم افزار تخصصی

    همچنین انجام پروژه های درسی و تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه مهندسی برق پذیرفته میشود.

    بررسی اولیه خواسته شما و مشاوره از سوی متخصصان سایت متلبی کاملا رایگان است.

  • چطور درخواست انجام پروژه برق خود را ثبت کنم؟

    در همین صفحه از سایت متلبی, فرم ثبت سفارشی را تعبیه کرده ایم که هر کدام از فیلدهای آن به صورت کارشناسی شده مشخص شده اند.

    با پر کردن فرم مربوط به ثبت سفارش و ارسال جزییات خواسته خود, مجریان متخصص در دپارتمان برق کار بررسی را شروع خواهند کرد.

  • زمان پاسخگویی به درخواست من چقدر هست؟

    همواره سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن نتیجه بررسی را اطلاع دهیم.

    اما به دلیل ایجاد شرایط رقابتی بین فریلنسرهای سایت متلبی, گاها کمی صبر می کنیم تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهیم.

    پاسخ ما از طریق ایمیل به همراه قراردادی که کاملا همه جوانب را در آن در نظر گرفته ایم ارسال خواهد شد, تا اطمینان خاطر شما در انجام به موقع و با کیفیت خواسته شما تضمین شود.

    حداکثر زمان پاسخگویی ما به سفارشتان, نهایتا 24 ساعته خواهد بود.

  • تعرفه انجام پروژه های مهندسی برق چقدر هست؟

    همانطور که میدانیم هر پروژه ای حجم و زمان مورد نیاز خود را دارد. از این رو بایستی ابتدا درخواست شما به همراه فایلهای ارسالی, کاملا بررسی شود و سپس در مورد هزینه آن اظهار نظر کنیم.

    برخی از پارامترهایی که روی تعرفه انجام پروژه های مهندسی برق تاثیرگذار هستند:

    تهیه گزارش کامل بر اساس قالب مورد نظر کارفرما

    تهیه آموزش در قالب درخواستی کارفرما

    تهیه پاورپوینت در کنار درخواست شبیه سازی با نرم افزار های تخصصی

    تهیه ترجمه مقاله به همراه شبیه سازی مقاله

    تحلیل و مقایسه نتایج بدست آمده از شبیه سازی با مراجع مختلف دیگر

    و…

  • مدت زمان انجام پروژه های برق چقدر هست؟

    ما همواره سعی میکنیم کمترین زمان را پیشنهاد دهیم. اما برآورد کردن زمان سفارشتان بعد از بررسی کامل خواسته شما انجام میشود.

  • چه تضمینی برای انجام پروژه برق وجود دارد؟

    سایت متلبی با سال ها تجربه در انجام پروژه های مهندسی برق, تعهدات بسیار عالی را با در نظر گرفتن خواسته های کارفرما ایجاد کرده است.

    ما به همراه هزینه و زمان پیشنهادی, قرارداد و تعهداتمان را نیز برای شما ارسال می کنیم.

    از مزیتهای همکاری با سایت متلبی این هست که دیگر دغدغه ای برای هزینه خود ندارید, حتما میپرسید چطور؟

    ما هزینه شما را به طور امانت نگه میداریم و شما سفارشتان را تحویل میگیرید و اگر مورد تاییدتان بود با مجری و کارشناس مربوطه تسویه می شود.

    همچنین مجریان سایت ملزم هستند طبق زمان و موعد تعیین شده در قرارداد کار را به سرانجام برسانند. از این رو جریمه هایی برای مجریان سایت در نظر گرفته ایم.

    ما زمان کافی برای بررسی شما در قرارداد مشخص کرده ایم, تا اگر به کاستی یا نواقص احتمالی برخوردید بتوانید اعلام نمایید و ما مجری را ملزم به اصلاح آن می نماییم.

    ما بر این واقفیم که باید سفارش کارفرما 100درصد کامل انجام شود. برای همین در قرارداد مشخص کرده ایم که اگر حتی 90درصد کار صحیح باشد, مجری مربوطه یا باید اصلاح کند وگرنه کل هزینه به کارفرما برگشت داده میشود.

    سایت متلبی دارای نماد اعتماد و مجوز اینماد است.

  • آیا پروژه آماده مهندسی برق دارید؟

    بله, سایت متلبی دارای بانک عظیم پروژه های آماده با نرم افزارهای تخصصی, از جمله متلب است.

    به فروشگاه متلبی بروید و پروژه خود را بر حسب نیاز خود جستجو و تهیه نمایید.

    همه پروژه های فروشگاه متلبی دارای پشتیبانی در زمینه اجرای برنامه دارند.

  • پشتیبانی برای انجام سفارشات مهندسی برق دارید؟

    بله, بعد از آماده شدن سفارشتان به مدت 10 روز فرصت جهت پرسیدن ابهامات و سوالات خود از کارشناس مربوطه دارید.

  • چطور به عنوان متخصص برق, در سایت متلبی پروژه بگیرم و کسب درآمد کنم؟

    در صورتیکه در زمینه انجام سفارشات مربوط به مهندسی برق, اعم از انجام پروژه های نرم افزاری مثل متلب و… مهارت دارید, یا در انجام پروژه های تحقیقاتی و یا حل تشریحی مسائل مهارت دارید, یا در زمینه ترجمه, تهیه آموزش و پاورپوینت تخصص دارید, میتوانید از صفحه دعوت به همکاری اقدام به ارسال درخواست خود نمایید.

    سایت متلبی همواره با سفارشات زیادی در زمینه مهندسی برق مواجه هست و میتوانید با فعالیت در زمینه انجام پروژه های مهندسی برق کسب درآمد کنید.

سوالات متداول

متلب

سالیدورک

گمز

آباکوس

EMTP