انجام پروژه دیگسایلنت

انجام پروژه دیگسایلنت با گروه تخصصی متلبی

دعوت به همکاری

سایت متلبی سفارشات زیادی دریافت می کند

اگر در شبیه سازی با دیگسایلنت تبحّر دارید منتظر شما هستیم

انجام پروژه دیگسایلنت DIgSILENT با بهترین مجریان متخصص در سایت متلبی

انجام پروژه با نرم افزار دیگسایلنت به صورت حرفه ای و در کمترین زمان ممکن

اگر در انجام پروژه دیگسایلنت خود دچار مشکل شده اید یا زمان کافی برای انجام آن ندارید, تیم توانمند متلبی با داشتن سابقه زیاد در انجام سفارشات DIgSILENT به صورت آنلاین, مکانی مطمئن برای انجام پروژه شماست.

انجام پروژه دیگسایلنت برق, مانند شبیه سازی شبکه توزیع با دیگسایلنت, آنالیز و شبیه سازی سیستم قدرت, حفاظت سیستم های قدرت, مباحث مربوط به قابلیت اطمینان سیستم و… با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان توسط متخصصین متلبی قابل انجام است.

انجام پروژه های پاورفکتوری (DIgSILENT PowerFactory) که یکی از نرم افزاری های آنالیز شبکه برق هست, در سایت متلبی به صورت آموزشی به خواست کارفرما قابل انجام است. آنچه متلبی را از بقیه متمایز میکند, مشاوره, آموزش و پشتیبانی انجام پروژه های دیگسایلنت است. چرا که رسالت ما بر آموزش محور بودن انجام سفارشات می باشد.

انجام پروژه های آزمایشگاهی, علمی, صنعتی و شرکتی با نرم افزار دیگسایلنت قابل انجام است.

در سایت متلبی سفارشات با تضمین هزینه انجام میشود, تضمین هزینه یعنی چی؟

مبالغ پرداختی شما, زمانی به مجری مربوطه پرداخت می شود که شما رضایت کامل از انجام سفارش خود داشته باشید.

در سایت متلبی, همواره کمترین هزینه به دلیل رقابت بین مجریان اعلام می شود.

پس همین حالا سفارشتونو به سایت متلبی بسپرید و خیال خودتونو از انجام به موقع و باکیفیت راحت کنید.

12635

پروژه های انجام شده

14+

سال سابقه فعالیت

2156

استادکارهای آنلاین

7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت

تضیمن کیفیت پروژه های DIgSILENT

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.

قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

دیگسالینت چیست؟

دیگسایلنت یا DIGSILENT یکی از قوی ترین نرم افزارهای حوزه مهندسی برق قدرت در زمینه تحلیل شبکه می باشد که در حوزه تولید و انتقال و توزیع کاربرد دارد.

DIgSILENT GmbH یک شرکت مشاوره و نرم افزار مستقل است که خدمات بسیار تخصصی در زمینه سیستم های قدرت الکتریکی برای تولید, انتقال و توزیع، نیروگاه های صنعتی و انرژی های تجدید پذیر ارائه می دهد. مجموعه محصولات نوآورانه DIgSILENT شامل PowerFactory، StationWare و سیستم های مانیتورینگ است.

پاورفکتوری

PowerFactory یک نرم افزار پیشرو در تحلیل سیستم قدرت برای استفاده در تجزیه و تحلیل سیستم های تولید، انتقال، توزیع و صنعتی است. طیف کاملی از عملکردها از ویژگی های استاندارد گرفته تا برنامه های کاربردی بسیار پیچیده و پیشرفته از جمله نیروی باد، تولید توزیع شده، شبیه سازی بلادرنگ و نظارت بر عملکرد برای تست و نظارت سیستم را پوشش می دهد.

StationWare

یک پایگاه داده تنظیمات حفاظتی و سیستم مدیریت دارایی برای تمام داده های پست های سیستم قدرت است. امروزه تعداد زیاد تنظیمات فردی برای رله های عددی به مدیریت دقیق نیاز دارد تا بتواند به طور قابل اعتماد عمل کند. StationWare مبتنی بر فناوری دات نت است.

سیستم های مانیتورینگ

خط تولید مانیتورینگ سیستم قدرت ما PFM300 دارای نظارت بر شبکه و نیروگاه، ضبط خطا، کیفیت توان و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های شبکه است. محصول نظارت بر انطباق کد شبکه PFM300-GCC برای ممیزی انطباق مداوم نیروگاه ها با توجه به الزامات کد شبکه طراحی شده است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار دیگسایلنت تحلیل کل اطلاعات باری و فرکانسی پست های توزیع فشار برق در محدوده می باشد که در کمتر برنامه های برق میتوان مشاهده کرد این ساختار با قدرت تحلیلی میتواند بار ترافیکی شبکه در ساختارهای مختلف امپدانسی را تحلیل نماید در بسیاری از طراحی های نیروگاه قبل از ساخت ابتدا ساختار کل شبکه در دیگسایلنت به صورت کامل تحلیل میشود و در صورت دریافت پاسخ مثبت از پیاده سازی نیروگاه طراحی میشود همچنین یکی از کاربردهای دیگر این نرم افزار در پست های منطقه ای برق برای اندازه گیری میزان فشار جریان برق می باشد.

قدرت و صحت تحلیل نتایج به این نرم افزار به حدی هست که بسیاری از شرکت های برق منطقه ای برای تحلیل کل ترافیک شبکه از این نرم افزار استفاده میکنند نرم افزار قدرتمند دیگسایلنت تو زمینه برق قدرت می باشد که به منظور تجزیه و تحلیل سیستم های قدرت کارایی بالایی دارد. امروزه در بیشتر مراکز و ادارات برق از این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار اصلی و پایه در محاسبه و تجزیه و تحلیل شبکه های قدرت استفاده می گردد.

با استفاده از این نرم افزار می توان یک شبکه گسترده را با تمام تجهیزات آن شبیه سازی نموده و محاسباتی همانند پخش بار،شبیه سازی ، امپدانس خط ، حالت گذرا ،اتصال کوتاه ، شبیه سازی راه اندازی موتور، آنالیز پایداری ، جایابی بهینه خازن ، قابلیت اطمینان ، پخش بار اقتصادی ، کاهش شبکه ، بهینه سازی سایز کابل ، بهینه سازی نقاط گره باز و بسیاری از موارد دیگر را مورد محاسبه قرار دهیم.

نحوه سفارش پروژه دیگسایلنت

  1. برای سفارش انجام پروژه دیگسایلنت بر روی دکمه “سفارش انجام پروژه” که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. کارشناسان نرم افزار DIgSILENT سایت متلبی پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3. پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، کار روی پروژه آغاز خواهد شد.

قیمت انجام پروژه DIgSILENT

  • قیمت انجام پروژه های دیگسایلنت بر اساس حجم کار و زمان درخواستی انجام پروژه و پس از بررسی تعیین می گردد. لذا قبل از بررسی به هیچ عنوان امکان اعلام تعرفه سفارش وجود ندارد.

زمان انجام پروژه DIgSILENT

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های دیگسایلنت با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری متلبی نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پس شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

متلبی به منزله پلی بین شما و مجری عمل نموده و مبلغ پرداختی شما را 48 ساعت پس از تحویل پروژه (یا آموزش) و درصورت نبود ایراد و رضایت شما بحساب مجری واریز خواهد نمود. لذا با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید.

  • سایت متلبی بعد از دریافت پیشنهادات از سوی استادکارها, مناسبترین قیمت و زمان را از بین پیشنهادات دریافت شده برای شما ارسال می کند.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ, به منزله عدم دریافت پیشنهاد از سوی استادکارها بوده است. میتوانید بعد از چند روز مجدد سفارش خود را ثبت کنید تا مجریانی که وقتشان خالی شده, سفارش شما را بررسی کنند.
انجام پروژه متلب

مرکز تخصصی انجام پروژه های دیگسایلنت در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه دیگسایلنت تلاش به انجام پروژه های علمی، آزمایشگاهی, صنعتی و شرکتی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.
امروزه قبل از عملیاتی کردن طرح ها, آنها را با مدل کردن و شبیه سازی کردن در نرم افزار قدرتمند DIgSILENT, کاملا بررسی و مورد آزمون و خطا قرار میدهند, از این رو ریسک عملیاتی کردن آنها بسیار پایین خواهد آمد.

سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.

  •   تضمین انجام پروژه دیگسایلنت به همراه آموزش آن
  •   کار بدون تعطیلی و 24 ساعته در سایت متلبی
  •   پرداخت حق الزحمه مجری بعد از 48 ساعت و یا با تایید مشتری
  •   اگر کوچکترین ایرادی در انجام درخواست شما از سوی اساتید متلبی باشد. مجری موظف به اصلاح آن است.
  •   انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  •   بهره مندی از تخفیف ویژه توسط کوپن های وفاداری متلبی
  •   تهیه آموزش به درخواست مشتری
  •   امکان تهیه آموزش به دو صورت ویدیو و ورد
  •   بهره گیری از مجریان حرفه ای هر رشته
  •   پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب با درگاه های مستقیم بانکی
  •   انجام پروژه دیگسایلنت در کوتاهترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  •   دریافت پروژه دیگسایلنت از طریق ایمیل
  •   قیمت مناسب
  •   کیفیت عالی انجام پروژه دیگسایلنت و فایل آموزشی
  •   دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق مشتری

پروژه آماده دیگسایلنت

پروژه آماده دیگسایلنت را میتوانید در فروشگاه متلبی بیابید. اما اگر نیاز به انجام یه کار خاص با نرم افزار دیگسایلنت دارید نگران نباشید, مجریان متخصص متلبی میتوانند سفارش شما را انجام دهند. پروژه های آماده دیگسایلنت نیز صرفا جهت مصارف آموزشی و کمک آموزشی در دسترس همگان قرار گرفته است. خیلی از پروژه ها به دلیل اینکه کاملا سفارشی سازی و خصوصی سازی بوده و امکان فروش نداشته, در فروشگاه متلبی قرار نداده ایم. اگر زمینه خاصی مدنظرتان هست از طریق فرم سایت اقدام بفرمایید تا مجریان مربوطه فورا رسیدگی و پاسخ دهند. مشاوره و ثبت سفارش در سایت متلبی کاملا رایگان است.

ویژگیهای دیگسایلنت

دیگسایلنت برای مطالعه پخش بار در سیستم های قدرت, مطالعه اتصال کوتاه در سیستم قدرت, آنالیز پایداری و حالت گذرا الکترومغناطیسی, ایجاد سیستم های قدرت مانند شبکه انتقال و توزیع, بررسی واحد نیروگاهی, راه اندازی موتور های سنکرون و آسنکرون با دیگسایلنت, استفاده از فیدرها در طراحی سیستم قدرت, مطالعات شبه دینامیکی مانند در نظر گرفتن خروج تجهیزات در اثر سرویس و نگهداری و بدت آوردن انواع آنالیز ها و خروجی های مورد نظر با دیگسایلنت

قابلیت اطمینان سیستم های قدرت و کیفیت توان و هارمونیک ها با دیگسایلنت

حفاظت سیستم های قدرت با دیگسایلنت, حفاظت دیستانس و رله دیستانس

ارتباط دیگسایلنت با نرم افزارهایی مثل متلب به منظور اجرای بهینه سازی با الگوریتم های هوشمند

دیگسایلنت کارایی زیادی در صنعت برق کشور خودمان دارد و این اهمیت بالای دیگسایلنت و دقیق بودن آنرا نشان می دهد.

انجام پروژه دیگسایلنت با متلبی

نمونه ای از خدمات مرتبط سایت متلبی

ثبت سفارش انجام پروژه دیگسایلنت

لطفا از طریق دکمه روبرو پروژه دیگسایلنت خود را ثبت کنید.