محصولی با کیفیت تولید کنید، یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که متلبی برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید و از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب متلبی برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در متلبی بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، متلبی می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

  1. محصولات بایستی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و شرکت اینماد باشد
  2. در متلبی محصولاتی تایید می شوند که یا خود شخص سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد.
  3. در صورتی که محصولی فقط در متلبی عرضه شود به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به فروشنده تعلق می گیرد و ۲۰% باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به متلبی تعلق می گیرد. در صورتی که محصول علاوه بر سایت متلبی، در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه شود ۳۰% از سهم مشارکت فروشنده کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران متلبی مشخص شود متلبی حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابه التفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۸۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابه التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود.
    • تبصره:کمیسیون فروشنده در صورت قراردادن حداقل دو پست آموزشی(بدین منظور به مدیریت درخواست وبلاگ نویسی دهید) در ماه برای ماه بعدی 90درصد خواهد شد. در صورتی که 4پست آموزشی در ماه قرار دهد فروش های ماه آینده فروشنده با کمیسیون 98درصد خواهد بود.
  4. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
    • مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۵۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.
      • تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با متلبی خاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
  5. تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز سه شنبه انجام می شود.
    • تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….) متلبی این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید)
    • تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار متلبی قرار داده و هویت ایشان در متلبی به ثبت رسیده باشد.
    • تبصره: چنانچه در هر زمان متلبی نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
  6. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید
    • تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند متلبی حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  7. پیشنهاد میکنیم برای شناخته شدن خود و کیفیت کاری محصولاتتان برخی محصولات خود را به عنوان رایگان در ژاکت قرار دهید
  8. فروشنده موظف است در عنوان محصول ارسالی حتما از نام اصلی (به هر زبانی که هست) استفاده نماید، در غیر اینصورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج می شود و در صورتی که عدم درج نام محصول موجب شود تا محصول دیگری به صورت تکراری در متلبی تایید شود، پس از دریافت شکایت از سمت هریک از فروشندگان، محصولی روی متلبی باقی می ماند که نام اصلی را در عنوان درج کرده باشد و صرفا ثبت محصول پیش از محصول دیگر هیچ حق یا اولویتی در باقی ماندن روی متلبی را برای فروشنده ایجاد نمی کند.
  9. در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد,یا محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت متلبی را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد.
    • تبصره: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات، کپی کردن از روی سایر محصولات سایت های دیگر و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و متلبی هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و متلبی تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول وجود داشته باشد. در غیر اینصورت متلبی نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت متلبی صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
  10. ایجاد چندین عکس از محصول و نتایج, هم فروش را افزایش می دهد و هم حس اعتماد کاربران به شما را افزایش می دهد، این مورد ( ایجاد تصاویر از محصول ) برای تمامی محصولات الزامی می باشد و فروشنده می باید عکس ها را به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد نه آنکه از عکس های سایر فروشندگان و سایت ها استفاده کند.
    • تبصره: کلیه تصاویر و محتوای مورد استفاده در ثبت محصول می باید باتوجه به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی برعهده فروشنده محصول است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، فروش محصول تا رفع مشکل متوقف می گردد.
  11. در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به خطاهای هنگام اجرای برنامه, یا پاسخگویی نسبت به ادعای نقص یا اشکال در محصول) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
    • تبصره: پشتیبانی از طریق ایمیل انجام خواهد شد، ایمیل های فروشنده و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای ایمیلی را در رابطه با محصول پاسخ نداده باشد یا نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند, تا در مرحله داوری تعیین وضعیت شود.
    • پاسخگویی به خریداران از طریق ایمیل الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، ایمیل های متلبی را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به ایمیل های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از متلبی نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از متلبی جهت دریافت خدمات پشتیبانی نیز ممنوع است.
  12. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول (یا در فایلهای محصول) موجب حذف آن محصول از متلبی شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.
  13. تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر فروشنده‌ برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود.(آدرس دادن تولباکس ها و امثال آن از سایت های مرجع مانعی ندارد)
  14. ما به هیچ فرد یا نهادی جهت همکاری در فروش محصولات تماس نمی گیریم.
  15. تنها راه ارتباط ما با شما, ایمیل matlabi.ir[at]gmail[dot]com و شماره 09378425676 است.
  16. فروشنده ملزم به پاسخگویی* و رفع ابهامات مشتری تا 6ماه بعد از تحویل محصول به مشتری است.
  17. *پاسخگویی به سوالات علمی مشتری جزء تعهدات فروشنده نیست و فقط سوالات در مورد محصول ارائه شده از قبیل رفع ایرادات و ابهامات و رفع مشکلات در اجرای مشتری شامل پشتیبانی و پاسخگویی است.
  18. محصولاتی که به سفارش سایت متلبی طراحی و آماده کرده اید نباید شامل محصولات شما شود و مورد تایید قرار نمی گیرند
  19. توجه داشته باشید وجود یک پایگاه فروش برای محصولات خود باعث تثبیت قیمت و انحصار محصول برای شما می شود و دست دلالان را از فروش محصولات شما با قیمت پایین تر قطع می کند.(چون با یک بار خرید می توانند آنرا برای فروش با قیمت پایین تر روی سایتشان قرار دهند و حق شما ضایع می شود)
  20. سایت متلبی متعهد است که به هیچ عنوان محصولات فروشنده را (پس از انتشار روی سایت متلبی با نام فروشنده) با نام خود به فروش نرساند و فروشنده حق شکایت به عنوان کلاهبردار را دارد.

قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با متلبی

  1. فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با متلبی را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در ژاکت را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق ایمیل پشتیبانی متلبی اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین متلبی (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت ایمیل) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شایستگی و مطابق با قوانین متلبی نباشد، حق شکایت از فروشنده برای متلبی محفوظ است و متلبی می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
    • تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۶ ماه مسدود می شود و پس از آن در صورتی که فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتی‌که فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، متلبی حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به متلبی و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.
    • تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با متلبی جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از متلبی شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و متلبی می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.
  1. در صورت مشخص بودن میزان خسارت به سایت متلبی, و امتناع کردن فروشنده از پرداخت خسارت, متلبی حق دارد از محصولات فرد فروشنده به میزان خسارت وارده برداشته و در دسترس عموم به طور رایگان قرار دهد.
  2. متلبی هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و متلبی خواهد بود.
  3. متلبی در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  4. خدمات متلبی به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با متلبی و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای متلبی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و متلبی هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. متلبی تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  5. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در متلبی بوده و متلبی هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
    • در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، متلبی نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات متلبی، فروشنده حق اعتراض ندارد و متلبی به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.
  6. تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در متلبی تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه متلبی و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، متلبی حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت متلبی در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا متلبی مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ژاکت کنترل نماید.
  7. فروشنده ضمن تایید تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت متلبی، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای متلبی ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.

ومن الله توفیق

چرا باید سایت متلبی را برای فروش محصولات خود انتخاب کنیم؟

  • متلبی دارای رتبه الکسای خیلی خوبی در ایران است
  • متلبی در خیلی از کلمات جستجو شده در موتور معروف گوگل دارای لینک اول تا سوم است
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت,معدن و تجارت است
  • دارای درگاه های آنلاین بانکی از جمله به پرداخت ملت و سداد بانک ملی است
  • دارای بازدیدکننده بالا و احتمال بالای دیده شدن محصول شما توسط مشتریان
  • پشتیبانی همه روزه و پاسخگویی سریع
  • دارای بیشترین محصول در زمینه شبیه سازی با متلب (معمولا مخاطبین علاقمند به خرید از مارکت های بزرگ هستند)
  • دارای سامانه اطلاع رسانی پیامکی و ایمیلی
  • دارنده دامنه IR نزد ایرنیک (مرکز ثبت دامنه‌ کشوری)

  • دارای تاییدیه از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

  • دارای قراداد معتبر جهت انجام تعهدات

تعاریف

  1. خريدار کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه محصول مي نمايد.
  2. فروشنده کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به فروش یک محصول مي نمايد.
  3. بازاریاب کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به نشر لینک محصولات مي نمايد.
  4. محصول: هر يک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در متلبی
  5. پرتال کاربران: سایت به آدرس http://www.matlabi.com که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است.
  6. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ويژگي ها و محدوديت ها و قيمت ها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.
  7. تحويل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خريداري شده و يا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و متلبی
  8. کاربر وب سايت: کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت متلبی را مشاهده و مرور مي کنند.

هویت

  1. متلبی: سایت اینترنتی با آدرس https://www.matlabi.ir که در اين توافق نامه متلبی ناميده مي شود.
  2. هويت خريدار: خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  3. هويت فروشنده: فروشنده شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده یا عرضه شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  4. هويت بازاریاب: بازاریاب شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده یا بازاریابی شده تحت حساب وي مديريت مي شود
  5. براي حفظ حقوق قانوني خريداران، فروشندگان و بازاریابان ، کليه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود به متلبی مي باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده ایشان خواهد بود. متلبی مسئوليتي در قبال کنترل صحت اطلاعات خريداران، فروشندگان یا بازاریابان ندارد.
  6. خريدار، فروشنده و بازاریاب اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. ژاکِت حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از ایشان دريافت نمايد. ژاکِت حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس دهی به خریدار، فروشنده یا بازاریاب اقدام نمايد.
  7. کليه مسئوليت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائي مي باشد.

نحوه ارتباط طرفین با هم

  1. روش ارتباطي مستند متلبی با خريدار، فروشنده و بازاریاب، آدرس ايميل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در ایمیل است.
  2. متلبی مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.